Witam. Problem polega na tym, że strasznie skrzypią uchwyty w drzwiach podczas zamykania czy oparcia ręki. Jak to skrzypienie wyeliminować? Psikanie silikonem w spayu niewiele pomaga. Może ktoś zna sposób? Na forum niewiele znalazłem, chyba że nieumiejętnie szukam. Pozdrawiam
Masakra dosłownie. Jeszcze jak ja zamykam drzwi to robię to w miarę delikatnie. Pasażer co trzyma się uchwytu zaraz komentuje, że skrzypi, a ja się tylko wk**wiam:P W Passatach B5 podobne uchwyty są i nie skrzypią, a tutaj to wstyd jechać z kimś.
Masz na myśli coś typu gąbka w środek?? Przed chwilą z nudów napsikałem sylikonu w szpary. Ch**a to dało, no może jest minimalnie lepiej :P. Ale z gąbką można spróbować. Może to coś da
[ Dodano: Pią 23 Sie, 13 15:05 ]
Już mi się przypomniało dlaczego w B5 nie skrzypią te uchwyty. Są one pokryte taką jakby gumą, która co prawda odłazi. Jednak skrzypienie i inne tego typu dźwięki niweluje doskonale.
Może być i gąbka. Ten plastik od dołu ma dziurkę wluz srubokret i podważ ładnie odskoczy. Może coś będzie też do dokrecenia torx jak pamiętam t25 lub 30. Śruby zobaczysz jak sciagniesz osłonę.
Zdjąłem wszystkie rączki... Wszystkie spinki zasmarowałem stałym smarem i niewidzialną wartswą potraktowalem obrzeża. Założyłem rączki i przetarłem szmarką. Do dzisiaj jest cisza :szeroki_usmiech
Miałem podobnie, ale że autko było na gwarancji, zgłosiłem to do ASO. Pomogło rozkręcenie wszystkich rączek, wyczyszczenie i ponowny montaż. Magik z ASO, który się tym zajmował miał ciekawą teorię na temat skrzypienia elementów plastikowych. Otóż, twierdził z całą stanowczością, że jest to wina stosowanych preparatów typu "plak" do czyszczenia wnętrza. Preparat zmieszany z kurzem dostaje sie w szczeliny i podczas pracy tych elementów gdy jedna powierzchnia ociera o drógą występuje efekt skrzypienia. Nie jestem przekonany do tej teorii, ale fakt jest taki, że "plaku" już nie używam
2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Zdjąłem wszystkie rączki... Wszystkie spinki zasmarowałem stałym smarem i niewidzialną wartswą potraktowalem obrzeża. Założyłem rączki i przetarłem szmarką. Do dzisiaj jest cisza :szeroki_usmiech
Jutro drugie starcie ze skrzypiącymi uchwytami. Po walce zdam relacje.
Dobrze sie sprawdza tasma izolacyjna,ale ta mechata...nie sliska.
Przyklejasz do dolnej czesci raczki na miejscach styku z gorna czescia raczki.
Niweluje to dotykanie sie czesci plastikowych i jednoczesnie kasuje ewentualne luzy produkcyjne.
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
szkoda że nie słyszeliście jak skrzypią rączki w nowiutkim GLK... :diabelski_usmiech
... ten GLK z gwiadą na masce? To musi wku... na maksa
2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
smarowanie chu*a dało. Będę walczył z taśmami mieszkowymi chyba. Mam taką nawet w domu firmy Tesa, ale wydaje mi się ciut za gruba. W niektórych samochodach łączenia plastików oklejane są takimi cieniutkimi tasiemkami, tylko ciekawe gdzie takie coś można kupić??
skrzypi najbardziej tam gdzie górna część uchwytu (ten zewnętrzny plastik na zatrzaskach) styka się z plastikiem na boczku. Gdy ściągnę plastik z uchwytu skrzypienie znika.
huta, miałem skrzypiący podłokietnik w drzwiach kierowcy. Posmarowałem smarem OKS i do dziś cisza. Jak chcesz to Ci wyślę trochę. Napisz adres.
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Ja też zmagam się z tym problemem, w fabii wszystkie niepokojące dźwięki załatwiałem białym smarem Wurtha. Chcę się dobrać do tych uchwytów, które o dziwo w Fabii były bez świerszczy, jak się do nich dobrać, aby ich nie uszkodzić?
Komentarz